söndag 10 februari 2008

Omräkning pågår

Rökfri och alkoholfri antal dagar = 1
Hade väldans trevligt på tjejfesten och god mat. Var sedan ute på två ställen och blev go och gla kexchoklad. De sista drinkarna var helt i onödan kan man säga men det är ju så dags nu...
Trött och dålig har jag varit idag. Talade med mannen om att inte intaga beroendeframkallande saker som nikotin och alkohol och kaffe.
Hmm lite orolig blick eftersom vi fyller 40 år i år och han vill ha STOR fest! Tänker förmodligen annorlunda när det börjar närma sig.

Melodifestivalen blev det inte så mycket tittat på men lite iallafall och det var ju två schyssta låtar som valdes ut. Poodles jag vet inte det jag, MEN vad i hela fridens namn hade han på sig... Töntvaring på honom... fransar lägg ägg!

Ny vecka nya utmaningar! Sonen tycker att jag har ett riktigt skitjobb. Varför? Jo jag är inte ledig en enda dag på lovet! och sedan så är det bara en massa tjejer där!

Kanske försöker vara ledig en dag denna veckan men det är lite fullbokat redan.

God kväll!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

vad det inte du som utlovade fest på melodifestivalsfinalkvällen (phu, långt ord) ? men det kanske går bra nyktert oxå ; )

11 februari 2008 kl. 08:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida