tisdag 29 januari 2008

Tisdag

Hej
jag var trött igår schnark men det gick bra på utbildningen och engelskan var inga problem alls.
Träffade Cacka som hämtade mig på hotellet. Vi åkte till Netonnet och handlande en bordsgrill som jag var ute efter. Hem till Cacka och tjöta och försöka hinna med att prata om allt och status.
Alles gut!

Dagens: klänning från Twilfit stövlar Roots.

BTW det är Stockholms modevecka och jag vill dit!!!!!


Plysch: klänningen jag har på mig idag är gjord i plysch. Tycker det är ett så skönt material, nästan som mysbyxor a la pyjamas.
Kanske ett släng från barndomen.
Köper sådant material till barnen också om jag hittar men det är inte så ofta och om jag hittar så är det tröjor, mjuuuukt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida