måndag 21 januari 2008

Dagens




H&M polotröja och leggings, tunika Gina och stövlar (halvhöga) från Din sko, sjal Thailand.
Stövlarna köpte jag i brist på MC-boots men det hittade jag ju sedan för den som varit uppmärksam.

Men stövlarna är äkta Susanne stövlar såååå sköna.

I helgen som var händelserik så var vi igår i GBG en snabb vända, så snabb att vi inte bytte om från hemmamys kläder...
så med mjukisbyxor i stora staden begav vi oss till.... Twilfit!

Väninnan har blivit besatt av deras sköljmedel och det tänkte jag också bli (fastän jag så gott som aldrig använder sköljmedel) Det heter Cotton flower.
Köpte en flaska och imorse så satte jag på en tvätt med den så får vi se vad jag tycker.

Har provat sköljmedel Softlan Aroma therapi WOW mmh tyckte jag ... men den har jag tröttnat på.


Anton tog hem segern i A-finalen i lördags på minracingen, han glänste om man säger så! Puss på dig!

Annie var på hundkurs och Nova fick alla att brista ut i ett hjärligt skratt!!!
Alla ska gå slalom med sina hunder mellan de andra förarna med sina hundar, nog så störande.
Nova ser Annie som sin mamma så hon följer henne vart hon än går och som sagt igår var det dags för slalom.

Vad gör Nova då? Hon ställer sig på bakbenen och går med!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida