tisdag 22 januari 2008

Ska på gympa idag!


Eller tjäning som Alvin kallar det. Han är supermallig för han går på tjäning.

Väskan är packad och vattenflaskan är med.
Lite knorrig var han för att den inte fylldes med vatten i morse men efter lång övertalning om vattnets fräschhet så gick han ståndaktigt med på att fylla den innan träning.


Dagens: kjol Kullah (lite zigenarstil över den :), top Pret-a-porter, leggings från Haléns (rekommenderas), stövlar Din sko, halsband Live SØnju.


Ute: det skrivs om att grått och mullvad är på allvarlig utmarsch.
Hmm har precis lärt mig att grått är snyggt och mullvad kommer jag alltid tycka är snyggt, WHAT TO DO?
Färger som kommer och jag välkomnar är starka färger såsom orangeröd, kornblått, knallgrönt och så klart gult etc.
Jag vill ha en orangeröd tunika helt klart.
Kornblått kommer jag inte överens med än, jag hade tom den färgen på ÖGONFRANSARNA förr och jag var inte ensan, kommer ni ihåg???

Inne: min tankelek är att skinn är på väg. Alla dessa shiny kläder och blanka. Japp jag vill ha en svart skinnkjol NU!
Päls då? Ja det kommer också, alla djurrättsaktivitster är nu medelålders så de orkar inte ta sig ur soffan och kasta ägg. Så det hatet har hamnat i ide.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida