tisdag 29 januari 2008

Damernas


Rena diskrimineringen!

Fanns inte på herrarnas!

Vaddå?

Automaten med ob, strumpbyxor, FÄRGADE kondomer, tandkräm etc.

OBS! När jag tagit kortet så ser jag en övervakningskamera... nu blir jag väl tagen för spioneri på toaletten.


En tanke!
Hallå!!!
Är du där? som också vill skriva blogg? som blir sugen när du ser min att ventilera lite? Kille som tjej.

Funderar på om någon mer ska göra inlägg på bloggen, det "händer" lite mer då.

Maila mig om du är intresserad, så kan jag lägga in text och bild tills vidare.
So let me be informed!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Diskriminering JA, men tänk så här...allt faller då på kvinnans lott...nu tänker jag på kondomer o tandkräm ;-)

1 februari 2008 kl. 07:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida