fredag 8 februari 2008

Illtrött

Japp det är jag det.

Trodde att ni skulle kommentera skola och barn på förra inlägget men jag tolkar er tystnad som att ni håller med mig till 100% och att ni jobbar på detta med 100% också!!!

Nåväl det är fredag och Alvin har varit sjuk så det har varit många nätter med lite sömn och idag så känner jag mig helt slut, men Alvin är mycket bättre.

Ikväll så blir det god mat och schnark på soffan hoppas jag! och inte något annat, annars blir jag som en zombie imorgon. Imorgon tjejfest med ca 10 tjejor ska bli roligt.
Har redan fått skamligt förslag ;) - vill du röka med mig?

Nu är det mycket rea men lite pengar...

MELODIFESTIVALEN!
Jag vill att vi kommer överens om att INTE rösta på Carola, ok?!
Hon bör hoppa av sina höga hästar och inte tro att hon är gudomlig själv. Carola sjunger otroligt bra men det betyder inte att hon har den bästa låten.

Nej rösta på E-type och pudlarna :) Läste en recensent att Chribba hade en refräng som sätter sig som ett tuggummi under en sko lika klibbigt men den sitter där.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida