tisdag 5 februari 2008

Gällstad


Jaha var i Gällstad igår...

Köpte två röda smörknivar i plast totalt 14:-

That´s it. Jag hittar aldrig något där och de andra köpte inte mycket mer heller.


Men god pastasallad har de iallafall och billigt 40:-


Dagens: Twilfit klänning.


Min paus för träningen är snart över så snart kör jag igång som heter duga!


Kommer ett inlägg om läxor och läxläsning också inom kort.
Lite påhopp på er föräldrar så den som stör sig = fortsätt inte läsa! Men jag menar väl och det är för barnens skull och enbart de som jag tänker nämna något. Vi alltså jag och Anders är inga proffs men vi jobbar på det :)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej!
Barnen behöver olika hjälp med läxor.
Vi har en tjej som alltid gör läxorna själv och klarar det mycket bra!
Våran pojke (11 år) har stora problem med svenska (läsning) och engelska så vi läser engelska med honom 4 kvällar i veckan - mycket tidsödande för föräldrarna - men det ger resultat!
När man har det stessigt i livet är läxläsningen en bra stund att umgås med sina barn också!
Jag vet ju inte vad du ska skriva läxor men detta är något som jag tänkte på.
/CL

6 februari 2008 kl. 09:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida