måndag 15 oktober 2007

Nokia telefoner



Trött idag kanske måndagssyndrom.
Fest på lördag igen hos L. Bestämde mig igår för att inte gå, man orkar inte på samma sätt längre :) ja ja.
Men nu är jag tveksam, Linda är ju väldans rolig att gå ut med så funderar ett tag till.
Ang kläder så är jag ju en välvillig köpare till dessa saker. Men nu är det väldigt torftigt på denna fronten. Det är bra för min plånbok och det är väl där skon klämmer, inför resan utomlands och att spara spara.

Dagens: Jeans från JC "Lucy" och Skjorta från Sisters från 1800-frost.

Jag lägger också ut en bild på min gamla respektive min nya telefon så får ni er dagens skratt.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du hänger verkligen med i svängarna när det gäller mobiler
;) (förlåt, kunde bara inte låta bli..hihihi)

17 oktober 2007 kl. 18:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida