tisdag 9 oktober 2007

Frost



Anders påtalade långt om länge att vi skulle ha en carport. Helt onödigt tyckte jag så det blev inte prioriterat.
Förra året blev den klar efter vissa påtryckningar och nu förstår jag varför!
Du behöver inte skrapa bort is från rutorna på bilen under vintern.
Så alla människor BYGG EN CARPORT! Med ett leende på läpparna ser jag ut över denna härliga höstmorgon, tar bilen och åker till dagis och jobbet.
Såg en bil imorse där de skrapat bara förarsidan fram och inget mer, en riktig trafikfara! För så gör väl inte ni?

Utförsäljning på Didriksson den 20-21 november i Mariedalstugan kl 9-17 och dag 2 9-15. Riktigt bra jackor, varma och goa, så jag tog ett kort på Alvin imorse ett där du kan se färgen och WOW döskalle-reflexet fungerar ;) och ett där du ser helheten. Märk de stora reflexerna!!!

Dagens: Skjorta från Sisters, byxa från Sisters och stövlar från DNA-butiken.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Så söööt han är!! Hur många stövlar har du?? Jag vill också köpa ett par svarta, har bara bruna....Usch ja skrapa rutorna-tid...vi har 2 garage, som tyvärr är fulla av skräp :-( Carport verkar kanon, går ju inte att gömma undan nåt där;-)

9 oktober 2007 kl. 12:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida