måndag 1 oktober 2007

Ladies night


Ladies night var en höjdare, välregisserad.
Platsplacering på killarna:
Kjell Bergqvist, Martin Stenmark, Mikael Tornving

Stenmark, Bergqvist och Tornving, alla var väldigt bra så jag kan inte lista de.

Martin är ju en underskön kille men när han dansar så tar han hoppsasa steg och när han står still fäller han in tårna typ Elvis men lyckas inte utan ser ut som en hjulbent bebis.
Men när han gör det så är det ok men hade någon annan gjort det så hade det blivit töntvarning. Och tro det eller ej! skönhet är inget som varar. Tänk hoppsasa nästa gång du ser honom så förstår du.
Konstigt att han inte ”exporterar” sig han borde ju lyckas överallt. En stor eloge till dansarna de var verkligen superbra!!!! Eller potpurin av låtar från 80-talet!

Dagens Madonna-skjorta, scarf JC, leggings Gina T.Söker med ljus och lykta efter färgade leggings i bomull, kommer tydligen in snart på MQ jag väntar med spänning…

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Låter kul...Skit också att jag missade det...vi hade ingen kampanjkväll på jobbet, har blivit lite försenat..som vanligt, men jag var på 50-årskalas, vilket jag också hade glömt att det var.

1 oktober 2007 kl. 09:54  
Blogger Mie sa...

Låter härligt, sånt behöver man oftare!
Och du, de har snygga leggings både på HM och Indiska, har du kollat där?
Ha det fint!

1 oktober 2007 kl. 12:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida