torsdag 27 september 2007

Replay och Di Leva


Torsdag och den är en fördag till fredag och helgen och därför är torsdagar en njutdag eller hur! HÄRLIGT
Igår: Höll på till 23:30 och A arbetade så då kör man på tills man stupar.
Tvättade 4 maskiner tvätt. Bakade köttfärspiroger (måste göra köttfärssåsen först..), gjorde snickersbitar, torkade golv och packade skolväskor. Kollade på Idol så klart mellan varven.

Di Leva mannen är rätt ok ändå men det vore bättre att han kom på en egen stil och inte härmade Tomas för mycket med rörelser och kaftaner *puh*. Dagens tecken går i löpning och sedan INGENTING undrar om den sista håller.
Dagens: Stövlar Replay (ett av mitt favvo märke) Scarf JC klänning Gina T.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vem åkte ut igår?? Jag sitter o stör mig på Sam hela tiden, jag fattar det inte?!? Vad du är effektiv! Idol förstör mina rutiner fullständigt, när jag väl satt mig i soffan så kommer jag inte upp igen, får ingenting gjort. Snygga stövlar :-)

27 september 2007 kl. 09:26  
Blogger Sus sa...

Man får inte sätta sig i soffan! Den innehpller lim! Ingen åkte ut kom det fram till... på fredag får vi reda på det.

27 september 2007 kl. 09:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida