måndag 24 september 2007

Kishti Tomita och IDOL

Måndag igen äntligen… nej härligt är det med en ny dag :)

Madonna klänningen kostade 498:- och är borttagen från ”nätkatalogen” men artnr är:
Svart artnr 98-2835
Beige artnr 98-2843
Pris 498:- men den kostar nu 149:-… som hittat. Den är snyggt skuren i midjan vilket inte kommer fram på bilden.
Tränat på lunchen och det var så gôtt.

Följer ni med i IDOL? Det gör jag och tycker det är såå bra. Jag tycker dock inte om häxjakten på Kishti Tomita vad håller de på med? Allmän mobbing?
Jag gillar Pinocchio killen som tänkte struntat i alltihop för tävlingsnerverna inte hängde ihop riktigt han ser ut som en tecknad figur lite (man skulle nog kunna måla bra karikatyrer)
Han kommer ta svenska folket med storm. Tror jag tänker rösta här själv snart på vilka som är bäst, ni få hjälpa mig by comments.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Håller med dig fullständigt om Kishti, det är väl ingen av dom som är särskilt trevlig, det är väl lite själva grejjen. Pinocchio killen är bra men jag har ännu ingen riktig favorit, alla är ju verkligen BRA i år. tjing tjong

24 september 2007 kl. 16:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida