måndag 24 september 2007

Madonna och Polarn & Pyret


Tips och idéer att köpa barnkläder:
Det finns ju alltid H&M men dit går jag i regel aldrig in och handlar. Däremot beställer jag gärna på nätet. Till Alvin brukar jag köpa en byxa därifrån som är tunnfodrad typ vindbyxa och en tunn bomullsfodring. Förra säsongen var det spiderman-motiv men nu är det ÄLGAR... den finns i blå variant och orange. Tänk på att komplettera med tröjan som är på samma sida eller någon annan enfärgad top annars blir det för "rörigt" tvätt 60 grader inte fy skam. Butiker som har riktigt bra kvalité är också Åhlens och faktiskt Coop, köpte alltid barnens bodys på Åhlens. Till de yngre killarna handlar jag mycket på Lindex. Det finns bra topar och byxor, men även Kapp-Ahl har bra utbud. Sist köpte jag jeans på Kapp-Ahl med tryck i svanken typ vingar ”låtsaskalsonger och de är skittuffa och sköna. Mexx-jeans sitter superbra på Adrian så de köper jag till honom. (Mexx är faktiskt inte ett så dyrt märke.)Annie brukar hitta kläder på Kapp-Ahl och såklart JC. Anton köper kläder på JC men också i skate-butiker gärna märken DC och Fox.
Populärt för alla barnen i familjen i sko-väg är skate-skor "skejtarskor" och de hittade jag på Stadium till alla.
Bland favvo är Polarn & Pyret men det är ju en bit dit där finns det superfina baskläder t-shirtar och tröjor. Någon gång på året släpper de en annorlunda kollektion och jag hade turen att få tag på en t-shirt till Alvin.

Dagens: M - Madonna tunika från H&M och legggings från Sisters.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej! Vad bra med lite tips om var man kan handla :-) Jag handlar nästan allt på H&M och Kapp-Ahl, skulle vara roligt att nån gång hitta nåt som ingen annan har ;-)

24 september 2007 kl. 11:35  
Anonymous Anonym sa...

Tunikan var jättesnygg, tänk jag har inte köpt ett endaste Madonnaplagg, lite kul tycker jag när kändisarna kommer nära oss vanliga dödliga...hmm lät konstigt jaja snyggt var de iallafall :-)

24 september 2007 kl. 12:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida