tisdag 25 september 2007

IDOL

Ingen träning på lunchen idag. Löpning ikväll 9 km.

Blivit heltokig i Facebook, det mina vänner är det nya nu för er som inte lagt till er, GÖR DET NU!
Lägg till alla nära och kära. Lite puligt att söka en kompis första gången men använd sökrutan uppe till vänster och skriv in namn och tryck ENTER.

IDOL-recension
Ärligt!!! Jag sitter som klistrad framför Idol och nja vem var riktigt bra???? Hmmpf…

Daniel – vi har redan en Di Leva det räcker!
Andreas – jamen kör på! du blir tittarnas favorit men lite töntvarning på honom (kan inte hjälpa det) men han finner sig till mitt hjärta Queen ett bra val!
Michel - har en bra röst men någon får fixa till honom eller hur?
Knut – ärligt du sabbade hela låten men du kan förmodligen sjunga
Pär – alldaglig han syns inte riktigt
Mattias – en liten skönhet som småtjejer gillar tror jag?…
Christoffer – kan sjunga och vi vill höra mer men jag gillar honom ändå inte, något med utseendet tror jag
Sam – vet inte riktigt vad jag ska säga men gurgelvatten vill jag ge honom, inte min smak men tydligen Kishtis

Vem är den snygga i år? noone

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sitter också bänkad framför TV:n varje kväll kan jag säga. Sam är KASS!! Han väser när han sjunger, hur kan dom säga att han är bra?? Han är inte hes när han pratar...men när han sjunger!!??..han förställer sig ju. Jag tål honom inte, urkass!! Jag håller på Mattias. För övrigt tror jag att det blir en tjej som vinner iår, killarna är lite grå. Håller med dig om Daniel-Di Leva...det var det första jag tänkte på!!

25 september 2007 kl. 12:07  
Anonymous Anonym sa...

Har hört mycket om facebook men hur gör man? var gör man det och varför gör man det?

25 september 2007 kl. 12:10  
Blogger Sus sa...

Facebook är en kontaktbok för world wide kan man säga. Söker upp gamla kompisar/klasskamrater etc etc. Ju fler som tillkommer desto fler "hittar" man. Sedan finns det mer funktioner också som ex man kan ladda ner bilder och låta andra ta del av och grupper man ska skapa och gå med i etc etc.

25 september 2007 kl. 16:25  
Blogger Sus sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

25 september 2007 kl. 16:25  
Anonymous Anonym sa...

Jag tror också på en tjej som idol i år.
Jag kunde inte ens titta/lyssna när Knut sjöng...hallå eller, kunde han varit sämre?
Tyckte faktiskt att Sam gjorde Purple Rain riktigt bra, förutom på slutet-där gjorde han bort sig lite.

26 september 2007 kl. 17:40  
Anonymous Anonym sa...

Marie kommer ta hem Idol 2007!!

26 september 2007 kl. 17:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida