måndag 24 september 2007

Vapengravör och Gobbits



Tänk vad jag letar och letar. Först så bestämde jag mig för Dogtags med en "tags" för varje barn och en för Anders i ett halsband. Det hade dock blivit mycket skrammel kring min hals så jag sätter denna beställning på vänt så att säga funderar ett tag till, se länk http://www.gobbit.se/

Den andra ring med gravyr som jag vill ha är en med Anders namn och han ska ha en med mitt namn. (Får sätta den på långfingret dårå och Anders kan ha den ihop med sin förlovningsring.)
Well well jag kom fram efter ett tags sökande till Martinsons guld i Växjö och han i sin tur lämnar till en Vapengravör. Så far so good.
Fick tummen ut nu att kontakt guldsmeden i la Växjö. De meddelar att vapengravyren lämnas till Brämhult... BRÄMHULT Där har ju gamla arbetskamraterna från Hedbergs Guld tiden sin Wästgöta Guldsmide, ack vad världen är liten!!!
Mårten på Wästgöta guldsmide är det som utför gravyren och honom möter jag varje dag på dagis när vi lämna våra barn. Jamen sicken grej. Då mina vänner har jag ringat in det hela så är det bara att utföra! Kramis och godkväll


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida