onsdag 26 september 2007

House snygging


Gårdagen var i träningens tecken. Jag sprang 9 km på 47 min helt ok. Annie var på Breakdance på Hässlehus fritidsgård och jag fick sitta utanför och vänta.
Tur att Netto finns där så jag gick och köpte mig en bok och satt och läste om ”Prinsessor”.
Hann att se snabbisen på Idol och jag fick mig inte en riktigt bra bild av vem som var bra eller inte bra. Dock sa jag ”fel låt” när det kom till Särla. Synd när de väljer sådana låtar och de inte kommer till sin rätt. Kommentera gärna ni som såg Idol igår *vill veta*

Hann med lilla läckerbiten House däremot! Söt när han sover… (det gör han ofta har ni tänkt på det?)
Blev med byxor igår! Köpte också leggings Favorite cotton mix på Lindex ta tre betala för två, Passa på.
Ett märke som jag suktar efter lite just nu är Odd Molly, kolla läget men dyrt:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Betr.Idol, måste få göra ett inlägg angående detta program. Jag har nu hittat min favorit..Amanda, hon var grymt bra igår! Hon kommer att vinna hela idol. Särla var inte bra igår, lite synd men hon kom in helt snett. Det är helt klart tjejernas år iår.

26 september 2007 kl. 13:27  
Anonymous Anonym sa...

Hallå
Du verkar hålla igång Susanne. Man blir ju imponerad. Springa och hålla igång så. Hur hinner du allt. Tackar så mycket för länken. Du har en återlänkning på min länksida. Adressen till min blog är:

http://www.4vikings.com/blog.asp

Då blir det lite party den 13é. Blir trevligt! Karina är alltid pigg på att ta på sig dansskorna.
Säg till Anki med, det vore ju kul!

Hälsningar anna

27 september 2007 kl. 08:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida