fredag 5 oktober 2007

Nötter


Helgen börjar planeras i hjärnan men det är inget som klibbats fast ännu.
Anton tävlar i miniracing imorgon lördag.
Hmm börjar närma sig lunch så jag tänker på mat! Pizza i helgen vore inte fel och cashewnötter (är jag besatt av så det äter jag redan varje dag ) så jag kanske slår till på jordnötter!
Träffade tjejerna igår från NON och det är alltid lika kul. Alla verkade lyckliga och glada och Mia bjöd på äppelkaka och jag tog så många gånger att magen spände :)

Dagens: Hunky Dory klänning i dimblått och stövlar från Din Sko från förra året i skinn, palestinasjal från Fait.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nötter - det är underbart gott och förhållandevis nyttigt, äter gärna godis men har börjat byta ut godis mot nötter, ivarje fall under veckan. Favoriter är cachewnötter och pistagenötter.
Trevlig helg!
/CL

5 oktober 2007 kl. 11:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida