onsdag 3 oktober 2007

Blixten McQueen


Ny dag idag och huvudet upp och fötterna ner!
Helena har ett utomordentligt tips på en bra shoppingsida för barn:
http://www.bosieboo.com/invt/90900#
Jag blir sugen på att köpa bokhyllan, en bra leksakshylla och en liten säng. 15 % rabatt får du om du skriver smygtitt som kod.

Beställt t-shirts på H&M till Alvin, se bild. Den finns i 4 olika färger och Alvin har redan ett par av denna sort och det ät jätteskön kvalité. Köpte också TVÅ Blixten McQueen. 10 poäng till mig! Denna är populär! Annars är det spindelmannen som gäller.

Letjakt imorse... vill inte, kan inte, vill inten kan inte...

först så hittade inte Anton sin nyckel till skolskåpet AGHPMFJITT... letar letar letar letar letar..............
skulle kännas precis samma sak om jag sprang in med huvudet in i väggen! Inte på morgonen snällllllla.
Nyckeln hittades! PUH!
Då kommer Alvin och eftersom det är leksaksdag på dagis idag så ska han ha sin Blixten McQueen-bil med sig och hittar inte den.... UÄÄÄÄHHHHHH HJÄLP!
Letar letar "skärpning och andas lugnt........"
Men den hittas! JAAAAAAAA!!!! Jippikajej mother fucker URSÄKTA SPRÅKET men så kändes det!
Det finns INGA hinder här i världen bara möjligheter!

Dagens: tröja Pret-a-porter klänning Replay

Till frissan idag och bleka lite och kollar min dom att förlänga eller att icke förlänga, vet ej vad jag vill än?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad skönt att man inte är ensam..jag menar med röriga mornar!!Jag sprang också runt som ett jehu imorse o letade efter både de ena o de andra..vissa mornar är hopplösa. Jag tycker du är fin i håret, du kanske behöver lite vanetid bara :-)

3 oktober 2007 kl. 11:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida