måndag 15 oktober 2007

SPA och mannen på bilen



Lördagen var en firardag med familjen. Tycker det är superviktigt att man viker en helg eller två där man gör något me la familia och inga andra. Lördagen var en sådan dag och vi var på SPA, Anton spelade cup i innebandy och var tyvärr inte med. Lille Alvin 3,5 år fick också massage och det var en fröjd för ögat att se hans lilla rygg på massagebänken och titta ner i hålet. Men han sa ingenting och tyckte det var jätteskönt! Precis som vi andra WOW vilken dag.

Var sedan hos Anna och vi var 8 personer som skulle ut och svira. Vi satt dock hos Anna till 00:30 så jag och Hanna var bara inne och vände på Brassan. När vi kommer ut och ska åka hem ligger det en man på en bil!!! Så vi gick till Polisen och sa till. När vi kommer ut igen så är han putsväck. Jag hade ju kameran med mig så här är beviset, men bilden blev så mörk så jag "konverterade" bilden.

2 kommentarer:

Blogger anax sa...

Oj vilken kille... Han blev plötsligt trött. Eller! Jag undrar var är ciggbilden! Jag tog ju inte någon eftersom du gjorde det. Det var ett smart drag av dig.
Klockan gick fort i lördags. Det var trevligt att träffa dig och Hanna och de andra tjejerna (ruben är ju nästan som en tjej när det gäller att snacka)!

Hälsningar anna
http://www.4vikings.com/blog.asp

15 oktober 2007 kl. 10:23  
Anonymous Anonym sa...

Visst är det hur gött som helst att vara på spa och bara njuta och äta gott. Speciellt med sina nära o kära.
Kolla in denna sajt om spa där kan man hitta många fina span i Sverige att besöka.

22 november 2007 kl. 09:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida