torsdag 11 oktober 2007

Kläder på bloggen?


Det regnar ute…
Jag ska nu ut och springa och det känns så där måste jag säga… Men min ståndpunkt är ju ”det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder” Undrar om jag tänker så när jag springer?

Läste min kompis Hannahs blogg där hon klankar på det här med att visa kläder, är det bättre med att skriva under Mama då? Ja jag har också gjort mitt val. Jag blev dissad iallafall kan man säga.
Tycker inte man ”talar” negativt om vad andra bloggar om utan det är ju lite upp till var och en. Det är ju inte 100 pers precis som läser bloggen så det är ju för min skull med historik, kul att kolla om jag har något fantasi och variation.
http://www.mama.nu/lasarbloggar/view-web-log.xml?id=5157

Måndagssjukan finns det, det vet vi ju och det är sådär ok att vara hemma. Jag som är plikttrogen skulle aldrig kunna tänka mig att vara hemma utan att jag var ordentligt sjuk eller barnen.

Dagens: jeans från Sisters, jag tog en närbild för de har såå snygga "gubbafickor" fram och är ljuvliga rekommenderar varmt!

Har provat en underbar parfym som heter Chantal Thomass WOW måste ha!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

God morgon!Håller med, jeansen ser jättefina ut. Jag tycker det är kul att se vad andra har på sig, nu är jag ju väldigt klädintresserad, man får lite tips och ideér so keep going girl :-)Jag är inne och läser din blogg VARJE morgon. Kram ett "fan" ;-)

12 oktober 2007 kl. 08:11  
Anonymous Anonym sa...

Sjukt snygga jeans!!!

12 oktober 2007 kl. 23:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida