tisdag 9 oktober 2007

Recept på Focaccian med tomat och fetaosten

Har nu inhandlat 5 paket/påsar med mjöl, ni vet "javisst ja mjölet är slut" och min man har lagt upp mjölet varje gång i skåpet ovanför skafferiet... Då saknas det ju fortfarande mjöl eller hur?
Konfunderad men jag köper varje gång. Mannen försökte igår tala om för mig att det finns visst mjöl och jag kommenterade det hela med tanke på hans glömshet att nja det vetti sjutton bäst att köpa lite mjöl :)

NU ÄR DET DAGS ATT BÖRJA BAKA!

Börjar med den här Focaccian med tomat och fetaosten passar till soppa
http://www4.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15812

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Baka ja, kanske man ska försöka sig på det där med att vara en bullmamma igen, vill ju så gärna!! Ha en bra dag.

9 oktober 2007 kl. 12:59  
Anonymous Anonym sa...

hej!
hör av dig när kakorna e klara så kommer jag och betygsätter ; )
Linda

9 oktober 2007 kl. 18:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida