söndag 18 januari 2009

Soon monday

Söndag kväll och snart måndag. Har bara 3 dagar kvar på min gamla arbetsplats och det är ju med stor saknad som jag kommer att lämna kollegorna. Men vi gör ett avslut med mat på onsdag och det ser jag fram emot.

Till helgen så är det Kickoff med det nya så det är en fartfylld vecka.

Har hört av Lei Lei och allt verkar vara i sin ordning.

Mor har hjälpt mig att sy massor så ett stort TACK! och Janne har satt ihop dotterns möbler med alla dessa skruvar och plugg så jag tror jag dånar!!!
Jag själv hade träslöjd hela högstadiet och kan fixa det mesta stjälv men när det är en halv miljon delar så blir det så tråkigt och tar för lång tid att sätta ihop. Så ringrostig jag är.

Såg körslaget och vad man känner sig "Ivan Boring" när man skriver det
-hur kul har jag på helgerna som sitter bänkad vid TV´n :)

Så svar nej jag har inte varit i Japan eller flygit runt halva jordklotet och letat efter färska jordgubbar utan jag har kollat på ett underhållningsprogram och la mig sedan tidigt

- MY NAME IS BORING SUS BORING!


Ja ha mina vänner härligt att det är måndag igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida