fredag 9 januari 2009

snuvig

Ja pyttelite har jag blivit och jag är ALDRIG sjuk, åja nästan aldrig iallafall.
Väldigt irriterande så nu ska jag på träning och TRÄNA bort den. Den kan glömma att få fastna på mig!

Dagen igår var en intressant dag och givande, man ska lära sig nytt varje dag och det gjorde jag och hörru glöm inte av det!

Tränade senare än vanligt men det blev av. Cirkel och löpning.

Det där ordet löpning gillas inte riktigt av mig... låter son en hynda som ja löp.. ja ni vet?!
Men jogging är så 80-tal så löpning så det blir väl bra då.

Har köpt en jättefin kavaj från Linda Carlén, kolla in hennes sida så får ni se vackra snygga kläder. Tyvärr fins inte den med som jag har. Min är svart kort.

http://www.lindacarlen.com/collection.html

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida