tisdag 6 januari 2009

Bloggar


Är inte så inspirerad av att blogga, har inte så mycket att tillföra. Känns som om jag blir halvfärdig med allting. Pluggandet har minskat då jag börjar nytt jobb och det är inte utan förtvivlan för jag behöver verkligen stärka mig med mer kunskap. Kunskap kan man aldrig få nog av.

Säljer kläder på Tradera och det är kul som sjutton men vilken tid det tar att packa och kolla vikt etc. Nåväl det har ju skett en rensning i garderoben så då får det plats mer kläder...

Ska på REA imorgon som vi brukar gå på Hannah och jag. Först handling och sedan fika eller träning. Helt galet så går vi upp strax efter 5 och så inväntar vi öppningen med många andra.

Nu har vännen en liten så vi får se om hon dyker upp men jag hoppas. Det är alltid så mys när man fått in traditioner!

Ingen träning idag utan gardinbyte och tvätt och städ, kul jul!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida