lördag 10 januari 2009

Icke sa Nicke


Blev ingen träning, kanske inte så smart när man börjar morgonen med en alvedon.
Skit också rent ut sagt, så nu sitter jag här och snyter ut halva hjärnan (överdriver bara lite)

Men jag har tagit det lugnt så kanske kanske jag kan träna imorgon :) jag vet jag vet vad du tänker nu!

Har idag varit och slipat ett antal skridskor och det är ju lagom till alla blöta upptinade isar men februari brukar vara en kall månad så räkna med skridsko-väder igen "atjooo" ja där kom en liten nys igen.

Kört dottern till träningen, köpt tyg som jag ska sy förhoppningsvis snart, köpt ett par spinningskor på REA (det var på tiden),
legat raklång och försökt hålla mig vaken på soffan (gick så där) klockan 15.00 spelade sonen innebandy-match och familjen var och kollade och de vann!!!

På middag och alla hade spelat på V75 som vi skulle delat vinsten på och jag tror det blev 13:- delat på 6.
Man ska vara tacksam för det man får är mitt motto och som är min lärdom till barnen så YIPEEEHHHHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAA VI VANNNNNNNN!!!

Kollat på körslaget och jag tyckte Nanne och Hanna var bäst och så står de där helt plötsligt på Dumbo-platsen! Nä inte rättvist tycker jag.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej susanne!
jag tror du fick mitt meddelande på mobilen innan.. jag e verkligen ledsen och det var absolut inte meningen att missa detta. Tilde blev så ledsen att hon nästan grät. var helt säker på att det var nästa måndag..så kan det gå..
hälsa adrian så mycket från oss alla!

12 januari 2009 kl. 18:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida