fredag 26 december 2008

Tro´t eller ej


Tog med mig första boken av Stieg Larsson till Thailand och var väldigt noga med att kontrollera att det var just den första då jag köpte alla 3 på en gång.

Tog med mig extra bok nummer 2 för sonens skull som läst 1:an.


Nu hemmvid så ska jag läsa klart boken och har inte varit mottaglig för att göra något förutom att ligga på soffan och läsa och boken har ju över 600 sidor. Så äntligen igår klockan 23.30 så har jag läst ut boken och den var sååååå bra en av de bästa jag läst och letar upp nästa bok.

Ähum... läser på baksidan och nähä visst ser det ut som om detta är en direkt fortsättning på den boken jag just läst men det är ju bok nummer 3 och jag kontrollerar 10 extra gånger NEEEEJJJJJJJ jag läste fel bok först i alla fall.


Nåja bok nr 1 får läsas vid tillfälle för nu börjar jag med bok nr 3


Basta!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida