lördag 20 december 2008

Lördag

Vaknade tidigt som vi alla gör i familjen efter resan och hoppade upp ur sängen före klockan 6.00 *gäsp*

Vi åkte alla till sta´n för att göra inköp av julklappar och var där redan till 10.
Handlade åter igen en svart snygg klänning som är superspeciell, kan inte riktigt förklaras men oj den är fräck. Men som sagt den har varit hemma och vänt tidigare så vi får se om den ska stanna.

Eftermiddagen var jag så trött så trött och nu till slut har jag gjort fransk manikyr på naglarna men i själva verket så har jag fransk manikyr på de flesta ställena på fingrarna. *Hjääälp Sandra!*
Men men jag får väl handdiska så försvinner det väl.

Läser äntligen Stieg Larsson trilogin och fy vad den är bra LÄS!!!

Så nu ska jag lägga mig och läsa, godnatt!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har läst trilogin i somras och den blir bara bättre och bättre så man inte kan sluta läsa förrän man är klar :), Carina

22 december 2008 kl. 15:54  
Anonymous Anonym sa...

skulle också vilja ha fransk manikyr, hur gör man? God Jul :-)

23 december 2008 kl. 14:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida