fredag 19 december 2008

Första dagen på den långa resan

Ska försöka med en kort resumé från Thailand men hur gör man det... sammanställer 14 dagar på 10 rader, svårt men här kommer de första timmarna!

Denna resan var väldigt efterlängtad innan vi åkte och det av alla i familjen, vi räknade baklänges och äntligen äntligen kom vi iväg. Så med hjärtat i halsgropen var vi på Landvetter och jag hade ju stressat Allan innan i ett par veckor. DÅ meddelar mannen i det andra sällskapet att han har betalt lite extra och att vi ska få limosinhjälp

- neeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj vad i hela friden är detta jag vill inte??
Jag vill HANDLA! men icke han gav sig inte och alla iväg tvärs över flygplatsen och in i ett rum, typiskt han tänkte jag goda tanke men tidsoptimist

kom fram till att vi ska säkert fira med champagne att vi alla 15 åker tillsammans igen och bla bla bla men hallå tiden går "watch your watch"!

Och mycket riktigt jag såg den nog!!! champagnen var på kylning!

Men vad jag inte visste var att vi i början på vår otroliga resa fick vara med om ett bröllop i "kungarummet"

Nu hade jag helt plötsligt inte alls bråttom utan sippade på den goda drickan och njöt! Så grattis *Pinuppan och Clas

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida