lördag 29 november 2008

Lördag och tomten börjar vakna

Mysigt att se all julskyltning och granris med alla lampor.
För nu är den snart här JULEN!

Har hunnit med så långt som jag ska hittills och rummet på hotellet verkar bli ordnad!

Tog en skön löprunda igår på 1 mil och sedan solning. Klippte mannen så nu är det också klart.
Ska idag på SPA och sedan åker vi på julfest. Inhandlat ny klänning och accessoarer och mannen en tröja på MQ.

Har nu hyrt Mamma Mia filmen och kanske jag hinner se den imorgon, den ska ju vara så bra och näää såg inte den på bio som alla andra 2 miljoner människor här i Sverige.

Läste en fråga Colting fick i Borås Tidning häromdagen och där läsaren frågar vad som ska kan bytas ut av köttet om man är vegeterian.
Den mannen fick veta precis var Colting står och jag är en stor beundrare av människor som inte daltar (det vet de som känner mig) så för honom var det en fråga som han helt förkastade för vi är skapta för att äta den sortens proteiner och det finns inga bra stubstitut.

Jaha jag har "julat" hemma men än saknas mina klarröda gardiner så de ska strykas under dagen men det är ju så förbannat tråkigt.

Sitter och äter pepparkakor så här på morgonkvisten så snart är det dags för lite tandborstning och då vet ni ju vilken färg den får ;)

God lördag på er alle!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida