söndag 23 november 2008

Söndag

Fredagen gick åt till kvällsmys och lite Idol och mannen var ute.
Attans att man är så trött på fredagarna. Försökte arbeta på lite och lägga grunden till arbetet idag.

Lördagen var det cup för två av barnen och det är alltid lika roligt att titta på och sonens lag kom 4:a "typiskt" och dotterns lag vann, GRATTIS!

Klockan 14.45 så bar det iväg med Antons klass till Problem klättergym där några mammor orndat med hemmabakat och jag tog med julmust och pepparkakor.
Det blev många glada skratt. Yngste sonen som också var med hade lika roligt han och blev en magnet för de större. Han hade lite löptävlingar och ansåg själv att vara vinnaren :) de flesta gångerna.

Idag är det plugg och arbete för mig och var så säker att barnen har också plugg idag!
Stenhårt och jag viker men inte en tum. (de som känner mig vet att jag MENAR DET) så jag räknar med tandagnisslan och gnäll nu på morgonen puss på er ungar :)

Får väl värma lite glögg och äta pepparkakor så blir det mys det också.

Gick upp 5.00 för att arbeta ifred en stund så nu har jag tagit fram det som behövs och ska nu finslipa och skriva till det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida