onsdag 19 november 2008

Challenge

Det tar emot lite nu på kvällarna då jag ska ut på mina löprundor. Känns ungefär "som en blöt katt" man fäller ut klorna och stretar emot!

Så jag tänkte det får bli ett pass på gymet ett ledarlett sådant.
Sagt och gjort jag kollar vad som finns och det fanns ett som heter Challenge, tjejen på gymet säger att det kommer att passa mig perfekt!

Möter instruktören och kollar lite med henne också. Jajemen inga svåra övningar här inte.

Ställer upp och instruktören konstaterar att det finns bara en nybörjare idag hö hö...

och börjar köra kator i slowmotion (kata är olika röreleser som "slag" sparkar eller dylikt från bla karate som man sätter ihop) Tänk dig morgongympa i Kina saaaakta saaaaakta *gäsp*

Stressande faktiskt när jag kunde gjort något annat och funderar på hur jag ska ta mig därifrån osedd (står längst fram :)!!!

HON ska få!
fyttifanken tjejen som rekommenderade det

och det tog fortsatte och fortsatte. ....

och plötslit så höjde hon hastigheten på musiken så man fick Kalle Anka vibbar och då började det... kondition "allan"

Passet var i 75 minuter och det var väldigt varierande, armhävningar, boxning och så mycket puls!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida