torsdag 25 december 2008

Dagen efter dopparedagen

Godmorgon, så klart jag var vaken före tuppen!

Så nu sätter jag mig vid datorn ett tag och kollar runt. Resa beställd inför nästa år och det blir samma resmål samma hotell tja varför ändra ett vinnande koncept!

Vi fick fina klappar och klänningen som var så speciell fick bära min högtid.
Vi hade gjort mycket mat och då finns det mycket mat kvar...

5 personer hade feber och det var förmodligen influensan och så nu får vi se om familjen får det också.

Och vet ni? Jag tränade ett spinning-pass igår och det märkligaste av allt DET VAR FULLT!

1 kommentarer:

Blogger Sanna sa...

Jag har nog aldrig sett så mycket folk som var ute och sprang på kvällen som jag gjorde igår när jag körde till jobbet! Mer träning på storhelger!

25 december 2008 kl. 14:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida