tisdag 4 november 2008

Skinnkjolen

Sökte med ljus och lykta efter kjolen från Lindex och efter otaliga samtal och mail så får jag till att det ska dyka upp en i hemmabutiken i slutet av förra veckan.

Men icke sa nicke, ringa igen och igen och får då reda på att den är förmodligen framme på måndag (igår). Igår ringde de från butik och meddelar att den kommit och jag åker dit.
Kjolen har inga etiketter och jag ber henne skriva det på kvittot, och ojdå dragkedjan är sönder!

Avslutar butiksbesöket och butiken lovade att återkomma, går det troll i det här?

Butiken ringer senare och det var en reklamerad vara hon fått tag på och "min" hänger nu i butiken.

Kommer till butiken och tjejen plockar fram en rutig kjol *ryyys* men får fram den riktiga kjolen till slut!!!

Jag har nu provat den hemma och jag har redan bestämt att den sitter snyggt så med kisande ögon har jag inspekterat spektaklet och den sitter bra men hann bara prova den i en millisekund.

Så får väl återkomma mer om denna saken längre fram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida