torsdag 30 oktober 2008

Turbulent

Kan ju bli det ibland och igår var en sån där ner-dag. Har fått nytt arbete och sagt upp mig.

Efter en vecka kom någon på att ajdå hon ska sluta... Det blev mycket aggressioner och det kändes väl inte så bra.

Men nu är det en ny dag och för de som känner mig vet att jag klarar mer än så, mycket mer.
Vännerna finns där och de vrider och vänder på saker så man får en bra bild av situationen.

Girlsnight, jaaa jag längtar jag också!

80-talsfest, jag längtar hit också men vi blir väldans många och det är inte alltid roligt att hålla i så stora events, men om alla på the party hjälps åt så blir det inte så mycket arbete för oss. Men jag tror det blir en riktigt bra fest för det kommer ju riktigt bra fôlk!

Vad önskar vi oss?
Jag har fått frågan många gånger och jag sa vid några tillfällen att store cementkrukor är ju fint och någon lykta på trappan. MEN jag har sagt det till flera personer så snart ser väl vår trädgård ut som en enda stor krukträdgård och trappan är full av lyktor.

BTW Har varit på utförsäljning och jag köpte 3 lyktor...

Nä, är det något som vi verkligen har nytta av så är det väl typ presentkort på Vingresor eller nåt för vi älskar ju att åka till sol och värme men samtidigt tar det emot att önska sig "pengar".

Har halvradiosilence här men ska försöka uppdatera med mer info, det har ju varit lite små pikanta detaljer bara en tid.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

grattis!!!

30 oktober 2008 kl. 19:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida