tisdag 28 oktober 2008

Kläder

Åkte till Myrorna efter arbetet för att hitta 80-tals kläder men efter 20 minuter så var jag tvungen att gå ut, det luktade lumpbod så jag nästan vomerade uäähh och jag hittade ingenting och kanske inte var på humör för att hitta något heller just där.

Men jag klämde på alla axelpartier jag såg och kände efter axelvaddar men hittade enbart 3 plagg som hade och hade jag köpt de så hade ni svimmat för fy för söringen vad fula de var!

Svimma var ju inte tanken att ni skulle göra utan danzi danzi danca!

Men NU!!!
Har nog funnit vad mannen och jag ska ha på mig nästa helg.

Denna helgen är maten planerad till fredagen men inte kläder men jag tror jag vet vad jag vill ha.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida