onsdag 22 oktober 2008

Happenings

Känner att det händer mycket nu och jag trivs när det händer positiva saker.

Så the big party börjar jag få en bra bild av, ja av antal gäster då!

Sedan vad som händer på partyt har jag ju lejt bort och det känns så där Cilla! Hör du det??
Du har ju hjälp av E och det kan bli hmm... inga dumma grejer vaaaaaaaaaa??? *darrar på manschetten*

Men jag har fullt förtroende för er så jag ser fram emot festen!

Helgen innan så är det ju tjejfest och jag har kollat "gästlistan" och jag ser verkligen fram emot att få träffa er!
Bara så ni vet! *gruppkram*

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag ser också framemot det...precis vad jag behöver :-)

23 oktober 2008 kl. 15:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida