söndag 19 oktober 2008

Gårdagens

Vi var ju på fest igår och det var väldans trevligt så tack Jenny för en superkväll!
Alltid roligt att umgås med trevliga människor och bra musik, för det ska ni veta att hon har en uppsjö av bra låtar och de tar aldrig slut!

Dansa dansa dansa!

Klev innaför tröskeln strax före ett. (ja jag vet :) går inte gärna hem så sent för det ringer en klocka att det blir en morgondag också och jag mår bra idag men dock trött!

Fest ja! Nästa helg har mannen tackat ja till en fest utan min vetskap och helgen efter det så har ju jag min tjejfest och efter det så har vi ju storfest!

Mycket blir det, kanske lite för mycket, så hur gör jag nästa helg?

- hepp behöver vi inte en chaufför??? jag kör jag kör!

Eller så går jag dit och äter gott och går hem väldigt tidigt, vi får se
Det är ju inte värre än så att visst är det fest men vi är ju inte tonåringar längre så det finns en viss skillnad på drickandet.

Det blir vad man gör det till

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

visst var det kul!!!
inte lika kul idag, gick inte upp förrän 3, mattias ligger än och klockan e halv 6..
kram linda

19 oktober 2008 kl. 17:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida