fredag 17 oktober 2008

Kollade in Ginas shoppingsida


Och det ser bra ut och det är två plagg som jag vill ha Kicki is body vit och Maj skirt svart!

På min tid... ja jag hade nog ingen "egen" tid men det tyckte jag nog själv *fniss*
så hade vi alla och envar bodys, och definitivt INGA behåar (tja det förstås de som verkligen behövde kanske hade det men knappast de heller *släpp tuttarna loss*
Då var bodysarna i skirt material och med spets, så det har varit lite svårt att ta till sig de.

Typ:
- oj vilken snygg topp du har!
- tack det är en body
- ... *hm hon har knappar i grenen...*
-
ok, ja snygg är den

MEN NU NUUUU vill jag ha en, hoppas jag inte får några dåliga flashbacks utan tycker att det var ett förbannat bra val, så Gina here I come!

Men jag fick en flashback!
Har alltid my behå on, men inte förr som sagt

När jag väntade mitt första barn så sa barnmorskan att jag var tvungen att börja med det nu annars får du hängbröst sa hon.
Vem f-n vill ha det?
Så jag köpte mig en och hade på mig den till arbetet. Jag rööööööös så äckligt var det jag rööööööös huuuuuuuuuaaaa äääääccckligt!

Jag hade ståpäls och kände mig som ja tänk er en blöt katt på torra land PRECIS SÅN KÄNDE JAG MIG!

Jag klarade halva dagen och av vänninorna fick jag applåder WELL DONE!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida