torsdag 16 oktober 2008

Frustration

Jag har två bra val ändå vill jag inte ha de, känner mig väldigt osäker både på mig själv och valen.
Men det är idag och kan låta annorlunda imorgon.

För det är egentligen två helt otroligt bra val som någon hade slagit ner mig för att få, så varför denna vånda?
Jag vet inte, kanske för att man aldrig landar och landar jag (tar det lugnt) så vet jag banne mig inte vad jag ska göra så då blev det det här ikväll.
Men då har ju du något att läsa om och undra vad i helsike tjatar hon om! Jag är i inte riktigt mig själv
-för mig själv är en liten självsäker brud som ingen sätter sig på, behöver lite draghjälp och en coach som tar mig vidare.
Men jag tror vi har en månadscykel vi tjejer och så är hösten här och jag har inte varit ute så mycket så att jag kunnat njuta av det sköna höstvädret utan laddar hellre batterierna hemma.

Ibland vill man bara spegla sina val och göra tvärsemot!
Inte tänka bara jobba! *fysiskt*

Hoppas jag har varit tillräckligt kryptisk! :)

Idag vill jag jobba på gym och bara träna och träna och få andra till att träna och träna och oj vad muskler vi skulle få, snygga rumpor och biceps! FRIIISKT!

Ciao bella!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida