tisdag 21 oktober 2008

Dagens 081021


Byxor jeans från We are Replay och top från Gina. Sedan åkte en kort blank jacka från Gina på och MC-boots från Pimeboots.

Hur gör jag?
småbarn och storbarnsmamma som jag är så bestämmer jag mig alltid dagen innan vad jag ska ha på mig, bara att gå in i garderoben och välja ut ett plagg och fundera på vad som passar till och det går fort= in ut! Lägger inte fram utan tar fram på morgonen. Annars skulle det ta för lång tid!

Prova detta ni mammor om ni inte gör det redan, tja förresten ni pappor också!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Smart, själv tänker jag ut när jag lägger mig på kvällen vad jag ska ha på mig...men det underlättar ju faktiskt att även LÄGGA fram plaggen..det gäller att ha bra planering varje sekund är värdefull på morgonen..hälsn en stressad småbarnsmamma :-)

21 oktober 2008 kl. 15:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida