lördag 1 november 2008

Girlsnight

Slutade i hyfsad tid igår men var tvungen att uträtta en del ärenden, det är ju fest nästa helg också...

Tänkte bli klar denna helg med alla förberedelser till den så man kan längta och koppla av.

Nåväl var hemma klockan 17.30 och tiden för inbjudan var klockan 18.00!

Gjorde iordning mig på ett kick och sedan dukning och lite plockning, Voila klockan 18.05 kom första gästen och jag hade bara några ljus till att tända.

Denna samling av tjejer blev en dundersuccé och jag måste säga att vi hade så roligt så tråk-Sussie som brukar ta ett-bussen hem hade ingen hemma-och-sova-längtan alls utan bara njöt av kvällen och froterade mig i ert sällskap, bara så ni vet I LOVE YOU!

Trött idag men inte bakis och det bästa av allt helgen är inte slut än utan det är en ledig dag kvar. Så jag tänker passa på att njuta, gör ni det med!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida