tisdag 4 november 2008

Skinn och päls

Det kommer det kommer var så säker!

Pälsarnas starkaste agerande motståndare är nu medelålders och är inte ute på gatorna längre och ger därmed det utrymme för framfart, då yngre människor inte är lika upplysta om saken, så det mjuka växer sig fram.

Skinn är här redan och kommer gå med stora steg framåt! Så visst är det 90-tal som dundrar in, dock har jag slängt alla mina femtielva skinnbyxor. Sant att jag nästan hade sjuttelva stycken iallafall, arbetade ju inom klädbranschen på den tiden.

Men nu är det inköpt en skinnkjol!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag är gammalmodig då..ingen kommer att få mig att klä mig i äkta päls, det finns så mycket fina fuskpälsar som funkar lika bra :-)

4 november 2008 kl. 11:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida