måndag 12 november 2007

Jönköping

Funderar mycket på resan fastän jag arbetar... Vilka låtar ska jag ha på min Ipod???
Ja sådan där viktiga saker du vet!
Går igenom upplägg av nytt ** i vårt affärssystem. Tanken är att i framtiden kunna göra detta själva. Men det är mycket så man lär sig inte på ett kick.
Hämtade färsk pasta med olika tillbehör och jag valde basilika/pesto och det var gott men drypande av olja.
Nåväl jag blev proppmätt.

Lördagen, Anton tog sin andra "andra" placering i Malmö på miniracingen i lördags, vilket gör honom till ledande i sin grupp. Nu finns det många pokaler på hans hylla.
Han har redigt bra tävlingsnerver! och gör sin mor och far väldigt stolta!
Anders och jag var på idrottsfest och där serverades mat och dryck. Det kom inte mycket folk vilket gjorde att man kom hem i tid och hyftsat full/nykter välj vad du vill. Musiken var sådär..
Vi var inte bakis på söndagen men man blir ju så trött.
Klockan 11 satt vi på lekborgen på kalas som Alvin skulle gå på.

Tänkte springa idag men ska springa imorgon så det får vara (går jag väl upp 3 kilo!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida