torsdag 1 november 2007

Dagens



Sprang 9 km igår och ska göra det idag också. Idag är det dock mörkt när vi springer men det finns ju lampor.

Åt panpizza på lunchen så jag orkar nog springa ett par mil...

Halloween imorgon och jag funderar på om jag ska göra grön potatisgratäng men frågan är om någon äter den då? Adrian skulle helt klart göra det men definitivt inte Alvin. Kanske gör en paj och färgar den gul, mer ätbart tror jag.

Dagens: Sitckad klänning från Hunky Dory Halsband Snö ocvh mitt underbara armband som påminner om Good Charma för 2000 pix, men heter DIDDI och finns på Sisters för 199:- (silverkulor)

Från början skulle jag definitivt inte visa ansiktet på bilderna men nu så bryr man sig inte så mycket. Nu visar jag STOR bild och ansikte tjabba!

PS! Jag provade det första receptet på vaniljsås och fy vad lätt det är att göra vaniljsås, löjligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida