måndag 29 oktober 2007

Måndag IGEN!!!


Har börjat dagen med ett utvecklingssamtal och vi promenerade i regnet i skogen ungefär 30 minuter och det var sååå underbart!

Tidigare på morgonen för att vara exakt så klockan 5:55 gick jag en promenaden en helt sömndrucken Suss med två vovvar.
En mössa nerdragen ända ner till ögonen och ett par strumpbyxor och jacka.

Maken var tvungen att åka ett varv extra för att sig mig en gång till, han log!
Jag tror iallafall att alla som åkte förbi mig trodde nog att det var ett par byxor jag hade... Ja en vacker syn var det nog och jag vaknade till liv med regnet piskande i ansiktet.

Dagens: Sisters skjorta och Bolero, stävlar från A-pair.

Jag frågade Alvin vad han gjort med håret (nyvaket hår...) kammat mig svarade han kort och gott, vänta lite mamma vill ta kort :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida