tisdag 23 oktober 2007

Besatt av poncho Johanna!

Har sett en jättesnygg poncho i svart och jag har verkligen forskat i var den är köpt. Äntligen så vet jag!
Den är köpt på Gina Tricot och desto bättre för plånboken. Jag går till butiken och såklart är den slut.

Börjar ringa som en besatt och den är slut ÖVERALLT! Men det finns 65 butiker så jag planerar mitt nästa drag...
Hmm i mellan- och syd- Sverige så måste ju en poncho vara attraktiv men uppåt landet? Inte fanken går de med poncho, de vill ju ha stora varma jackor (Det finns ju tom björnar där uppe i vinterlandet) Så jg ringer helt sonika till Umeå. Jomen de har poncho Johanna.
- Kan ni tänka er att skicka den till mig
- Nä vi har slutat med sådant.
Vaaaa slutat, har ni haft problem med beroendet att skicka desperat kläder till folk så finns det inget hellre personalen vill än att gå att skicka varor?
Jasså ni har slutat med sånt! Ungefär lika beroende som av nikotin eller va???
Jag upprepar "Vi har slutat med sånt"

- ok säger jag hmm men jag är desperat.
"tyst en stund"
Hon ler, det hörs på rösten och säger:
- ge mig ditt kortnr så skickar jag den idag.

Prisa medmänniskor för omtänksamhet!!!! Ni är guldvärda! YKMF (Yippe Kajej Mother Fucker)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida