tisdag 23 oktober 2007

Ny tröja

Gårdagens händelser var väl inte så stora.
Tränade på lunchen och som förra måndagen så var Jill Jonsson där.
En kollega talade med henne och hon hade inte en aning om att det var hon. Hennes kommentar var "men hon e ju snygg" Vet inte om hon menade att Jillan var det i måndags eller att kändisen Jill Jonsson är det.
Har nu fått rekommendationer av herrkollegorna att medtaga kamera eftersom hon ju faktiskt byter om och har "mindre kläder" på sig där. Jag höjer på ena ögonbrynet och frågar vad de tror att hon reagerar på mitt photoshoot!!! Nä dream on grabbar, låt tjejen vara hon bygger ju muskler och svettas som alla vi andra.... fast kanske på ett snyggare vis då :)

Läxläsning och tvätta och torka golv och ... och ... Jag såg mannen som kan tala med hundar eller vad programmet nu heter. Nu har jag lärt mig bita med handen så den ska nu utövas. Vi har ju två beasts.

Dagens: Jeans från Replay, beiga stövlar från Bianco och ny randig cardigan grå/svart från JC. Ingen bild ni får "tänka er" så kanske jag blir sketasnygg!

kram kram

ps! Jag fick ett tips om skatarkläder till barn www.a-bay.se ds!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida