onsdag 17 oktober 2007

Jag fullkomligt älskar Goodcharma!

så väldigt snygga armband, man ska ha ett med 6 ringar och 1 med stora kulor.
Det blir BARA 4000:- men jag ska önska mig detta så får vi se vad som händer!
http://www.goodcharma.com/

De omtalade armbanden som är designade av Holländska Jenny de Blecourt och alla armbanden och halsbanden har olika budskap. De finns ex i budskap som Kärlek, Vänskap, Inspiration, Peace m.fl. Ovan är det till vänster ett armband med 6 olika band som gör ett armband, bär dem ihop eller om du vill ha ett enklare smycke, var för sig. Till höger ett kularmband med berlocker. Alla armband är i silver och finns även i guld (överdragit över silvret) Priser från ca 1600 kr.

Madonna har köpt över 100 st som hon både bär själv och har gett som gåvor till sina närmaste.Beyonce ser du ofta med smycken från Good Charma, hon blandar silver och guld länkar samtidigt och även hon har gett bort smyckena både till födelsedagar och som julklappar.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Om man ändå hade haft pengar att lägga på dyra smycken! Det är en lyx...

17 oktober 2007 kl. 18:31  
Anonymous Anonym sa...

Innan jag köpte mitt äkta armband, köpte jag ett "oäkta" på ebay.com. Det indentiskt med det äkta, skillnaden är att dess livslängd är på kanske 2 månader! :)

9 juni 2008 kl. 14:02  
Blogger majsan sa...

Inom kort kommer du att kunna köpa armband från Good Charma från www.gucce.se

Måste ha! Dem är bara så fina!

13 september 2008 kl. 21:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida