onsdag 17 oktober 2007

Grått

Tänkte ta min snygga guldsjal men det enda jag fick fram i färgväg var grått.

Dagens: klänning/tunika från American Vintage, randiga strumpbyxor från Sisters, tröjja omlott från MQ och brosch från min top från Hunky Dory.

NU VILL JAG HA!
Leggins i olika färger, den som jag fastnat för mest är senaspgult. Sedan finns det ju snygga såsom röda och cerisa etc. Men jag använder bara bomulls så det blir lite värre med ett större urval för mig.

Tänk er senapsgula leggings med något grått och svart upp till och avsluta det hela med en senapsgul sjal! SNYGGT!

Här kommer recept på Play-doo:

5 dl vetemjöl
2 dl salt
2 msk alun
1,5 msk matolja
5 dl varmt vatten
Karamellfärg

Blanda mjöl, salt och alun. Blanda sedan i oljan. Rör ihop vattnet med färgen, blanda sist i mjölblandningen. Knåda till en deg.

Ang tavlorna så har Annie röd bakgrundsfärg på sammeten.

3 kommentarer:

Blogger anax sa...

Jag skall nog ta och göra några sådana tavlor till far och mor-föräldrarna...

TAck för tipset
Anna

17 oktober 2007 kl. 11:17  
Anonymous Anonym sa...

snygg klänning! Gråskalan är rikigt klockren!

17 oktober 2007 kl. 18:33  
Anonymous Anonym sa...

Kul blogg!

Jag ska prova Play-doo, sköj för lilla gubben.

Lite förkylt sista tiden, så vi får varva filmerna med lite modellera.

/Håkan

21 oktober 2007 kl. 23:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida