måndag 12 november 2007

Dagbok

Tänkte skriva dagbok denna veckan dock är den lite fullspikad så puh nu börjar den! Vaknar 4:40...
Upp 5:30 och ut och gå med vovvarna och jag är ju morgonmänniska så när månen är uppe fortfarande stegar jag ut.
Härligt och glatt skuttar hundarna fram och jag med! Med rosor på kinderna möter jag min man hemma igen som har små kinesögon i dörren. (Kallar trötta små nyvakna ögon det :) Får en morgonkram (eller hänga sig på mig kram han är tung så han försöker nog krama över sin trötthet på mig).
6:15 lite småsnack med mannen om resan och behövs vagn??? Vi beslutar att den ska med och mannen är helt inne på att lämna kvar den där...
Helst skulle han ta med sig en 3-liters fryspåse med ett par kallingar och tandborste i.
Lätt bagage kallas väl det.
Dags med iordning ställande av mig själv och lilla Alvin har vaknat och ligger på soffan och tittar på TV Kalle Anka.
Jönköping ska få besök av mig idag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida